02 oktoober 2013

Sukhothai

30. sept. Hommikul kuskil kolmveerand 9 paiku korjati mind BFH'st peale ja teekond bussijaama algas. Bussijaamas sain pileti ja kuna natuke oli aega, siis kolistasin seal veidi ringi ja kobisin bussi peale ära. Teekond Sukhothaisse algas, kõik läks suht libedalt. Kuskil 1 paiku tehti peatus ja sai süüa söögitalongi vastu, lisaks pidi maksma 10THB. Mingi enne 5t olin kohal. Mulle tuldi hotellist vastu, lisaks võttis ta veel ühe šveitsi tüübi peale, nimeks Christian.

Õhtul tegime Christianiga paar õlut ja jalutasime linna, krt kui palju oli koeri tee peal. Muidu on nad tuimad, aga õhtul nad rajakad kukkusid haukuma me peale, õnneks ükski siiski kallale ei tulnud. Tegime väikse tiiru linna peal, sõime natuke ja läksime hotelli tagasi.

1. okt. Uskumatu, aga ongi oktoober, viinakuu. Igal juhul, kuna otsustasime, et kolistame Sukhothais koos ringi, siis kell 10 saime hotellibussiga linna ja ostsime pileti Sukhohtai vanalinna, maksis 30THB. Buss või siis õigemini "buss" oli rohkem nagu veoauto, aga vedas kõiki, kohalikke, turiste, koolilapsi. Lisaks liitus sama bussi peale ka üks hispaania kutt, kes ka koos meiega siis ringi kolas.

Rentisime rattad (30THB) ja ostsime pileti vanalinna (100+10THB, see kümme oli ratta eest). Päris lahe vanalinn, selline park, sai läbi sõita ja kolada varemete vahel, päris mitu Buddha kuju oli ka. Tegime suurematele asjadele tiiru peale ja otsustasime edasi liikuda ja veel uurida. Rattaga ju hea lihtne kolada. Jõudsime ühe saarekese sissepääsu juurde, kui meilt küsiti uut piletit, otsustasime, et selle ühe asja eest küll ei viitsi maksta. Liikusime edasi. Viimane n.ö. atraktsioon oli natuke eemal ja jällegi oli seal vaja lunastada 100+10 bahti pilet. Otsustasime, et selle võib võtta, sest ei viitsinud sama teed ka tagasi minna. Lisaks tundus seal olevat huvitavam. Oligi, selline küngaste otsa ehitatud asjad. Ühe otsa viitsisime ronida ka, edaspidi piirdusime vaid selle tee vaatamisega, sest kuumus ja ronimine, väga ei tahtnud, ühest ronimisest piisas. See lõpp oli tegelt äge, riisipõllud vaheldusid metsaga ja nägi kohalikku elu ka natuke. Mingi hetk avastasin, et mu ratta esimene lohv on tühi. Sõitsime lõpuni välja, vahepeal lootsime, et saame kuidagi otse, aga meid ei lastud sisse, siis hakkasime ringiga minema, aga avastasime ühest kohast väikse augu ja saime otse väravasse ja andsime rattad ära, sõime ja liikusime linna tagasi. Hispaania kutt sai otse bussijaama, ta liikus edasi Chiangmaisse.

Tuppa sain, siis puhkasin natuke ja õhtul kolistasin välja, taaskord sain Christianiga kokku. Võtsime rattad ja tegime tiiru linna peal. Vägagi mahe oli jälle sedasi linna avastada. Ühte võin öelda, siin linnas on palju koeri ja kõik jooksevad niisama aga nad õnneks väga agressiivsed ei ole. Hauguvad küll ja nuhivad järgi, kui mööda sõita, aga keegi säärde ei hakanud, üritasime natuke vältida ka kohti, kus nägime olemas ees mingi üle 4 looma, sest kunagi ei tea. Siis tagasi tuppa ja magama, sest hommikul kell 9 on minek bussijaama ja 9:30 pidi buss Chiangmaisse minema.

Seda sissekannet kirjutan hetkel veel Shukotaist, oodates bussi peale viimist. Eks järgmine sissekanne saab juba olema Chiangmai seiklustest, väike teaser, ma lähen džunglisse 3ks päevaks.
Aga seniks, olge muhedad, ehk kuskilt õnnestub mingi hetk ka pilte laadida.