04 märts 2014

Koh Phagnan ja reisilõpp

12. veeb. Nagu ikka, varakult üles ja bussiga Koh Phagnani poole. Hommikul oli eelmise õhtu vaba mikri üritusest veel paar vaprat endiselt üleval. Aga nad kõik vaikselt liikusid magama ära.

Koh Phagnani praam sõitis umbes 3 tundi. Kohe olid loomulikult taksojuhid ja motomehed vastas, et mind visata ära, kusiganes mu hotell siis ka ei oleks. Ühega kauplesin, küsis 300 bahti, ma siis üritasin 100 peale hinda ajada, aga ta ei olnud nõus ja ma ka polnud nõus. Aga tegelikult oli sadamas täitsa võimalik saada 100bahtiga Haad Rini randa, kus mu Dancing Elephant hostel oli. Nimelt seal siis kogutakse inimesed kokku n.ö. jagatud taksosse. Igati ok lahendus minu jaoks.

Haad Rin, koht, kus siis toimub ka kurikuulus Full Moon Party. Tegemist on ühe suurema ja ühe kreisima peoga Kagu-Aasias. Alguse sai see ühest suvalisest väikesest sünnipäeva tähistamisest rannal väidetavalt.

Õhtul hosteli rahvaga välja tsillima. Pidu algas. Peod toimuvad siin igal õhtul.

13. veeb. Kuna eelmine päev oli korralik pidu, siis kulus see päev korralikult laiseldes. Õhtul otsustasin väheke vaiksemalt võtta, sest tahtsin siiski saare peal motikaga ringi ka kimada veidi. Magama sain umbes 1 ajal.

14. veeb. Hommikul rentisin motika ja tegin saarele tiiru peale. Kokkukuivanud kosed, ilusad vaated mägede otsast ja muidu tsill ringisõitmine saarel. Head teed, mitte väga kreisi liiklus, muhe kulgemine oli. Ühte avariid nägin ka, kus üks tibi sõitis veokile tagant sisse, kui too seisma jäi. Tibi oli algul nõutu ja mingi sutsu hiljem küsis veokijuhilt, et miks ta seisma jäi, ma mõtlesin, et kui sa tibi pikivahest midagi kuulnud pole, siis pole siin midagi mõelda.

Õhtul oli kerge jämm jälle. Käisime ka dzunglipeol. Megapalju on siin saarel rootslasi. Dzunglipidu oli päris lahe.

15. veeb. See oli siis päev, mil taevas sirab täiskuu ja kõik kodanikud Koh Phagnanil tähistavad seda suurel peol ehk siis toimumas oli järjekordne Full Moon Party.

Päeval puhkasin ja üritasin varuda energiat, et õhtul valmis olla. Soov oli siiski melust osa saada ja näha, mis seal toimub ja miks see nii kurikuulus on siis. Väga suur rahvamass oli seal, erinevad lavad, erinevad peod. Selline paras metsik möll ikka oli seal. Kuna järgmine päev pidin lahkuma lõunast, siis mingi 3st magama, aga FMP kestis nagu ikka hommikuni vähemalt, kui mitte isegi mõnede jaoks kauem.

16. veeb. Hommikul vaatasin korra ranna üle, aga kuna oli tõus ja see oli kõik puhtaks teinud, siis mõned joodikud siiski hulpisid vees veel, aga nad ei olnud uppunud, niisama loksusid ja laisklesid seal.

Lõuna ajal hakkasin liikuma Bangkoki suunas. Sisuliselt ootas ees väga pikk trip. Lõunast järgmise päeva varahommikuni. Praamiga üle, mingi 3 tundi. Edasi võttis meid peale minivan, arvasime, et see teeb mingi transferi mõne suurema bussi peale, aga tuli välja, et ikkagi pigem sõit läheb sellega lõpuni välja.

Pean mainima, et see oli siiani kogu reisi kõige kehvem sõit. Kuna oli kaks minivani koos ja nad mõlemad kimasid kui segased, ma ei saanud selles kihutamise poindist aru, aga paar ohtlikku olukorda tekkis ka, aga midagi õnneks ei juhtunud. Magada sain minimaalselt ja Bangkoki kella 6 asemel hommikul jõudsime hoopis kell 5. Krt, ilmselgelt liiga vara.

17-19. veeb. Kuna kell 7 polnud Born Free Hostelis Kevin veel üles tõusnud ja turva ei tahtnud eriti midagi lubada, siis istusin seal seni, kuni nägin Kevinit, kellega sai kokku lepitud, et ma saan oma suure koti sinna jätta ja sain tellida endale ka transfeeri lennujaama.

Oli plaan lennata Manilasse, Sarah'le külla ja paar päeva tema seltsis veeta.

19ndal lendasin tagasi päeval. Õhtul tsill hostelis ja ümberpakkimine.

20. veeb. Hommikul varakult lennujaama ja kell 1050 oligi lend tagasi kodumaale. Kella 17ks jõudsime Helsingisse, kus ema tuli mulle vastu ja viis mind Länsisatamasse, kus ma ootasin oma 3 tundi, et laevale saada. Tallinnas tuli õde vastu ja peale südaööd olingi maal kodus tagasi. Reis oli läbi.

Teel Koh Phagnanile

Laev oli rahvast täis

Igaks juhuks oma motost ka paar klõpsu, et kui hakkavad olematute kriimude eest pappi nuiama, aga õnneks sujus

Lahedad juurikad

Vaated

Kosk

Selline lahe ahvipoiss oli motika peal

Lähemalt ka

Üks rand

Vaade ühest kõrgest kohas, sisse suumitud kõvasti

See on veel lähemale sisse suumitud

Sama asi siis mitte suumituna, mul on päris hea kaamera ;)

Koh Phagnanil saab ka surfata, aga lühikest aega, nii umbes 2 kuud ainult

Koh Phagnani Haad Rini rand

Haad Rin, rahvast on omajagu

Haad Rin kaugemalt

Mingi baar oli veidi eemal mööda rannikut minna

Mingi kivine rannik

Baar, mis oli vähe kaugemal

Jälgige silte, sellised päris konkreetsed sildid olid seal, põhiline oli neil ikka "Im a cunt" või "I fuck retard midgets", ma ei saanud sellest huumorist päris lõpuni aru, aga noh, ju siis on naljakas. Natuke oli, aga mitte nii väga, pigem nagu kurb rohkem

FMP täies hoos

Rahvast oli kõvasti

Rohkem vee seest, aga ega seal väga olla ei tahtnud, sest kõik kutid lasid sorinal vette oma häda...

FMP

Peale FMPd järgmine hommik

Joodikud lainemöllus loksumas

Sisuliselt sellega on mu reis läbi, blogisse tuleb veel võibolla 1 või 2 postitust ja siis on sellega ka see blogi lõppenud.