24 veebruar 2014

Koh Lanta ehk tagasi Tais

28. jaan. Hommikul vara üles ja lennujaama. Checkinis tekkis probleem, neil näitas süsteem, et mul on vaja Tai viisat. Vöttis veits aega, nad kontrollisid uuesti ja siis ma lubasin, et ma ütlen neile, et ma lähen Laosesse viisatripile. Nad siis lubasid mu ikkagi lennukile :)

Hiljem kui olin kontrollid läbinud, sain uurida seal avalikest arvutitest läbi trip.ee, et asi ikkagi toimib kenasti.

Lend kestis ~3h ja oli veits raputav, aga muidu sujuv. Bangkokis polnud töepoolest viisat vaja, superluks :)

Rongiga linna, edssi taksoga hosteli. Öhtul läksin hostelirahvaga välja. Jäurasime korralikult.

29. jaan. Hommikul sai meenutatud eelmist öhtut, aga muidu oli suht vegetatiivne päev, ootasin lihtsalt, et mind peale korjataks öhtul ja bussi peale viidaks.

Öhtul siis viidigi bussikasse ja söit Krabi suunas algas, et sealt siis kohe edasi Koh Lantale minna. Ees oli pikk ja keeruline öö bussis.

30. jaan. Hommikul jöudsimegi Krabisse, seal ootasin paar tundi, et meid viidaks edasi Koh Lanta saarele. Mingi mitu tundi hiljem ehk siis tegelt mingi peale 9t saimegi liikuma.

Kuskil löunaks olin kohal. Vötsin kohe suuna Clayzy House'i ja sain suure voodi, mille maksumus oli 300 öö. Öhtul oli kerge jämm ja ma liikusin varem magama, sest olin vässu, olenemata päevasest magamisest.

31. jaan. Rahaline olukord ei ole kiita. Otsustasin, et jään Koh Lantale kauemaks, et raha kokku hoida ja tahan vahetada voodi ka odavama voodikoha vastu :)

Rentisin 2ks päevaks motika, et saarele tiir peale teha ja ringi vaadata. Lisaks pidi siia saabuma ka keskkooli päevilt klassiöde Kristi oma mehega.

Kuna teadsin koha nime, siis asusin seda otsima. Asusin seda kuskil keskpäevst otsima ja löpuks tegin kogu saare löuna osale sisuliselt tiiru peale. Tagasiteel önneks leidsin selle koha siiski üles.

Tegime kerge hilise löuna ja ajasime juttu niisama. Hiljem nad rentisid ka motikad ja liikusime mu koha lähedale randa, sest seal on kena rand.

Öhtul pidi mingi jämm jälle olema, aga peale paari ölut ma siiski liikusin magama, sest vässu murdis. Kuskil 1 paiku magama.

1. veeb. Kuna siin Clayzy House'i lähedal on resto nimega Mr. Green ja seal on head odav süüa ja ma üritasin ka sel hommikul seal süüa saada. Kahjuks nad kuidagi uimerdasid ja ei teinud must välja, siis ma lendasin hoopis motikaga Kristi hotelli juurde ja tegin seal söögi. Ahjaa eelmine öhtu ajasin habeme ka maha jälle ja Kristi ei tundnud mind kohe äragi.

Otsustasime, et kimame saarel ringi. Esimesena kimasime Lanta vanalinna. Aga see pole suurem asi, tee peal käisime läbi ka koopa juurest, aga seal küsiti 300 bahti inimese pealt, loobusime sellest.

Järgmisena liikusime kose juurde. Vahepeal oli üks elevandipoiss ja siis kose juurde. Kosk oli dzunglis, kerge 20 minutit jalutamist ja kohal me olimegi, aga see oli paras nire, ilmselt on see parem vihmaperioodil.

Otsustasime randa minna ja veits palavust vees leevendada. Kimasime rahvuspargini, tee peal kohtasime ahve, ja siis tagasi. Peale seda otsisime koha, kus süüa saaks, leidsimegi ühe kena vaatega koha. Köhud täis liikusime edasi, aga varsti oli peatus ühes teises vaatega kohas ja otsustasime, et teeme väiksed ölled Argoga, Kristi oli vee peal. See koht oli megavaatega ja megatsill.

Päikeseloojanguks olime minu rannas. Ühed püüdsid rannalt kala. Kui päike oli loojunud, siis Kristi ja Argo liikusid koju, ma tsillisin niisama. Öhtul hiljem olin lihtsalt päevast väss ja ei teinud rohkem midagi.

2. veeb. Hommikul kimasin saare pöhjaosas ringi veits. Külastasin Kristit ja Argot ja kukutasin kimamisega kütet niisama. Löunast andsin motika tagasi ja edasi on säästureziim peal. Sain ka odavama koha omale, nüüd on 200 bahti öö.

Peale löunat randa teistega ja öhtul kerge tsill. Treehouses ehk mu majutuse vastas olev kohas oli öhtul live muusika öhtu. Seal nägin ühte vanameest, kes veits sarnanes mu isale :)

3. veeb. Hommikul vedelesin löunani voodis. Peale löunat randa jälle. Peale randa vedelesin hostelis vörkkiiges ja orgunnisin endale kaks tööintervjuud märtsiks.

Öhtul Kristi ja Argo otsustasid külla tulla ja tegime öhtusöögi. Öhtu oli üllatavalt vaikne, köik vajusid varakult magama ära.

4. veeb. Hommikul viisin riided pessu, päeval ei teinud kottigi.

Öhtul oli hostelis open mic öhtu. Väga lahe oli. Kuna olen endiselt säästureziimil, siis tegin ainult kaks ölut. Aga hängisin teistega suht hiljani üleval, magama sain kuskil kolme paiku.

5. veeb. Mitte midagi tegemise päev. Puhkust on ka vaja, eks :) Öhtul oli pidu treehouses jälle, live band taaskord.

6. veeb. Vahetasin raamatu ära. Ehk on see viimane, aga kunagi ei tea eks. Öhtul olin endiselt eelmisest öhtust vässu ja varakult magama.

7. veeb. Päev nagu paar viimast. Öhtul mängis lähedal üks kohalik bänd ja suht köva muss oli. Magama sai hiljem, sest muss oli ikka päris vali.

8. veeb. Same same, but different day :)

9. veeb. Ostsin pileti Koh Phagnanile ära. Muidu oli päev, nagu paar eelmist siin. Õhtul toimus petanque turniir, mille Clayzy House'i tiim kinni pani. Väga pingeline lõpp oli.

Õhtul hiljem oli Treehouse'is vaba mikri õhtu.

10. veeb. Veel üks päev, kus midagi ei toimunud, õhtul kondasin night marketil veits ringi.

11. veeb. Viimane päev Koh Lantal. Õhtul oli hostelis vaba mikri õhtu, taaskord.

Koh Lanta poole teel

Sellise praamiga üle

Changi auto

Sinna me liigumegi

Long Beachil Koh Lantal

Old Lantal

Meri majade vahel

Kai

Rand

Vaade

Saared

Kristi toidab elevantsi

Vaade

Peaks olema Phi Phi saared

Kosk

Rand

Vaade rannale


Ahvipoisid

Ilusa vaatega baar

Kalastamine rannal



Igast tegelasi oli võrgus

Asjalik plikatirts

Loojang




Rand peale loojangut

Clayzy house

Clayzy house

Fireshow

Tehtud teise tüdruku poolt

Avatud mikker

Kana magas lambikohas


Laulmine on täies hoos

Rand hommikul


Topelt Clayzy house

Viimane vaade rannale

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar