17 september 2013

Reisi ettevalmistus ja ootusärevus

Ahoi sõbrad ja muidu huvilised, kes siia sattunud on. Selle blogi eesmärk on siis kõiki huvilisi hoida kursis oma tegemistega oma tripil Kagu-Aasiasse, kus siis järgmised 5 kuud kavatsen veeta.
Reis saab alguse 25. september, mil astun meie põhjanaabrite pealinna lähedal Vantaas Finnairi peale ja võtame suuna Bangkoki peale.
Mis ma siis olen ettevalmistuseks teinud. Noh, listi teinud, et mida kaasa võtta. Põhimõtteliselt olulised asjad et elada saaks. Eks mõned asjad üritan koha pealt soetada. Mõned rohud, mõned riided, mõned esemed, et vältida sääski, hügieeni eest hoolitsemise vahendid. Tervet listi ei hakka panema, mõistate isegi.
Lisaks käisin reisimeditsiini nõustamise kabinetis Paldiski maanteel. Räägiti ära, mis ohud on ja soovitati teha kaks süsti, kõhutüüfus ja difteeria-teetanus. Muud väga polnudki. Eks kerge hirm selle reisu puhul ongi see, et mingeid tervisega jamasid ei tekiks
Olen uurinud mõningaid Lonely planeteid, et mida teha ja kus kolada. Kuna ma ühtegi tarka vidinat peale telefoni ja fotoka kaasa ei võta, siis ostsin endale tavalise märkmiku ja panin sinna mõningad pidepunktid kirja. Ilmselt üritan siiski ka jooksvalt kohapeal uurida, et mida vaadata ja kuhu edasi minna. Ma loodan, et mind aitab internet ja kaasvõitlejad ehk siis teised sarnase plaaniga seljakotiässad.
Ja olgem ausad, kerge hirm on selle ees, et ma olen ju üksi ja ma olen kaugel ja ma ei oska kohalikku keelt ja .... ja ... ehk siis kerge hirm või ärevus on sees. Vahepeal isegi mõtlen, et krt 5 kuud on ilmselgelt liiga palju. Aga tegelt hirmud hirmudeks, teinepool minus ütleb, et ma saan sellega hakkama, see ei ole nii hull. Ja üleüldse, kui ma selle ära teen, siis on mida meenutada. Ei tasu ja ei saa kahetseda otsuseid, mis viivad uute ja huvitavate seikluste juurde, uute tuttavate inimeste juurde, uute maade avastuseni. Hetkel olen veel kodumaal, naudin pikka ja sooja vananaiste suve.
Panen siia siis ka oma esialgse reisuplaani. Ilmselt esimesed paar kuud peavad paika ka, eks edasi näis, kuidas läheb ja kas ma jaksan ja mis finantsid teevad selleks ajaks. Finantsidega on sedasi, et esialgne plaan on üritada hoida eelarve kuskil 600€ kuus ehk siis kogu selle tripi vältel võiks hakkama saada 3000€'ga. Eks näis, kas õnnestub.
Kindlasti üritan siia ka pilte panna, aga võib ka juhtuda, et pildid tulevad hulka hiljem kui tekst, eks ma siis hoiatan uute postituste juures sellest ka. Kui tihti ma blogin? Noh, eks näis...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar